13 april 2010

Vilken firarhelg det blev!

Först så var det Hermans treårskalas som skulle avfiras.
Det skedde hemma i det alldeles nyköpta huset, som var så stort att gästerna fick plats att skåla i hallen.
OCH Herman kunde packa upp paketen samtidigt.
Herman och hans mamma Johanna packar upp vår present; en mikrofon med stativ.
Då kan han sjunga Manboy så det hörs ordentligt!
Vid den här delen av släktens sammankomster ska det alltid tas gruppbild.
Jag föredrar bilderna man kan klämma av innan den offentliga bilden knäpps!

Resten av bilderna från det första kalaset finns här.

Sen var det då dags för Jenny - 27 år ung!
Hon bjuder som alltid så gott och rikligt...fika, glass, godis och sen när morfarfamiljen (mitt exx hade blivit gammal!) hade gått så avslutade vi med hämtpizza. Behöver jag nämna att jag har belagt mig själv med smarraförbud ett tag framöver?
Jenny och lillasyster Mia spelar Buzz.
Vilka kan det här vara...
Leia och mormor gick ut i det vackra vädret för att lufta sig och bränna bort lite av allt smarr.
Resten av den här dagens bilder finns här.

Jag gjorde det visst bekvämt för mig...

Inga kommentarer: