15 november 2009

Fullt upptagen!

Redan i fredags landade jag hemma hos Britt i Nacka för att vara på plats tidigt på lördagsmorgonen. Översovning och kalasmat för två damer stod på schemat.

Innan vi högg in


Närbild på min lilla gynnare (som var full med rom!) inna jag käkade upp den.

Bra deal va?
Att låta sig bjudas på krabba så där...och att sedan anses vara värdig att vakta hundar hela lördagen. Tvåveckorsvalpar (som mamma Ida tar hand om alldeles utmärkt) med nyligen öppnade ögon, har haft mig som barnvakt. Matte var iväg och kollade på ytterligare en vovve söderöver i landet.
Det kunde i och för sig ha låtit bli att regna när jag var tvungen att ila ut på hundpromenader...
De har vuxit på två veckor i livet.


Lillebror sniffar på Sudden, och en annan Britt som kom på besök och gosade med valp.

Små fötter med klor som redan behöver klippas, och lilla nosen som börjar bli svart.

Inga kommentarer: