19 maj 2008

Snart dags att vända hem till Stockholm igen

Det går fort när man har kul och det har vi haft.
Hotellet - First Hotel Ja i Karlskrona - hade väl en del övrigt att lära, men gav god rabatt så vi känner att tre nätter för sammanlagt 2400:- är "plausibelt" som man kan uttrycka sig om man är lite fisenknoppad. Vi gillar ju verkligen att käka hotellfrukost min dotter och jag.

Idag ville syrran och jag vara lite mer kulturella än vad som är möjligt när man shoppar, shoppar, shoppar....som Jenny tycker är väldigt skojsigt.
Vi styrde utåt Tjurkö för att doppa våra tår i vatten, och gissa vad?
Jag hade kameran med mig!!

SysterYster, 49 år och en dag ung.
Två dagar innan SysterYster fyllde 49 var vi ute och åt på restaurang Nivå i Karlskrona. Eftersom syrrans äldsta; Andreas, har varit med och byggt lokalen så känns det som mest rätt att gå just dit.
Innan dess kändes det faktiskt ännu mera rätt att äta jordgubbar och dricka champagne i syrrans lilla fina lägis. Barnen är avbildade i ett inlägg längre ner i bloggen, så jag offrar inget bildutrymme på dem då'ra...
Visst har hon fint insynsskydd i fönstret, och visst ser jordisarna goda ut?

Inga kommentarer: