13 maj 2008

Jag lyckades rätt bra i kväll

Glasögonen?
Hemma och användbara igen.

Vovvar?
Plåtade så att det bara "gör för nått"!
Hm, bortse gärna från att jag ser ganska trött ut, och kolla hur mycket den lille killen har vuxit på två veckor och en dag.

Sedan kommer här en bild på Smilla - kvällens skönhet...och tillräckligt liten för att hållas i en hand och bli plåtad.

Jamen säg att jag är bra på att plåta nu då???

Fy bubblan - straffbart söööt...och den här lilla damen ska flytta hem till Tommy med tjej så henne kommer jag att kunna följa (förväntar jag mig) utvecklingen av tämligen detaljerat.
Är det bara jag som ser att vovvisarna la sig så att det bildades ett hjärta?

1 kommentar:

Jenny sa...

Alltsa, SNACKA om att du ar bra pa att plata! Och vilka makalost sota sma gullpluttar!

Jag ser ocksa. Jag brukar vilja tro att det ar nagon som sander mig en tanke nar jag ser sant.

Sa maste det vara.