02 december 2007

1:a Advent, 25årsfest...och en konsert

Rätt späckat schema idag, men vi klämde in allt som var projekterat.

Första sysslan var att hasa upp ur sängen (de' e' myyysigt att ligga där och snacka) och tindra mot staken. Sen var det meningen att jag skulle vara lite disciplinerad och snabbt förfärdiga en Västerbottenpaj som skulle medtagas till Monicas 25årsfest.
Det var ju fortfarande roligt att snikkesnakka men till slut fick jag fräs under dojan och slog t.o.m. in ett paket av bara farten.
Lite filmande hanns också med innan vi for åstad...
Sen var det då kalaset, där vi traffade ett gäng med släktingar som vi skulle kunna se lite oftare.Inte mitt jobb att få ihop det, men jag försöker i alla fall få fart på't.







Sara och Annika







Make med exx...



Lasse, Annika och Pelle

Sara en gång till (söt tjej!)







Monica själv (25åringen då'ra) med en av presenterna - vikke' peppishus!

Här kommer slutligen en bild på Herman och hans pappa Anders:


Att jag inte har någon Johannabild med, beror enbart på att de fotoshoots jag gjorde på henne blev oskarpa. Det är ju onödigt att flärpa ut alltför risiga bilder!

Sen konserten då!

Ut till Tyresö kyrka som inte var så välbesökt, men där lyssnade vi på Tyresö Gosskör OCH...taraaa, det var inte bara vi som var Kalles publik, utan även en liten Sanna som hade med sig en rosa gerbera till gossepilten.

Vi skjutsade henne hem och insåg att hennes mamma hade lyckats flytta in i Märris gamla lägenhet. Märkliga sammanträffanden!

Vår konsertbelöning var inte blomster, utan två tidningar; Fantomen och Slitz. Man måste ju försöka pricka intresset hos mottagaren...

Inga kommentarer: