13 mars 2007

Det är roligare nu - på jobbet alltså!

Även om jag inte kan skryta med att ha särskilt god kontroll på det hela ännu så börjar det klarna lite stilla med videokonfererandet. Idag kom överställd chef in och undrade lite försiktigt hur det går - det var nog bra att han satte lite fart på mig för annars hade frågan säkert fortsatt att drivas i två spår i ytterligare ett par veckor. Nu fick jag den rätt puffen för att ta över hela klabbet själv!


Att jag dessutom har andra uppgifter att ägna mig åt är ren avkoppling....MEN jag håller på att bli tokig på den extra systemägaren jag har fått på halsen. Hon KAN inget, FÖRSTÅR inget ,men tror sig göra ett fantastiskt jobb. VI hade en liten sammandrabbning häromdagen, men jag ska försöka hålla mig lugn - samtidigt som jag kör helt mitt eget race i ägarskapet. HAHAHA!


I afton är det en annan höjdare som väntar: genomgång av "papper" med lilla mamsen snart 86!

Inga kommentarer: