11 maj 2009

Jag tror att vi lyckades skapa ett embryo till en bestående vana i fredags.

Vi åkte över till "Gudömenageriet" och lät Hasse laga god mat åt oss, och under tiden som maten blev klar hade Linda och jag lite vin att förbruka. Allesammans var så hungriga att sallad och övriga tilltugg som vår kock dukade fram i förväg gick åt i rasande fart. Före maten - det var ju inte så bra, men gott.

Jag borde väl ha plåtat Lindas hembakade baguetter och byttan med riktigt starkt vitlökssmör, men jag åt i stället!

Här ser vi nu kvällens chaufför fullkomligt nykter.

Han som jag lever mitt liv med.
Pålitlig.

Vuxen.

Mogen!

Vi pillrade en hel del med korsord, kameror och små gulliga nykläckta kycklingar.




Kex och ost så klart!


Jag bad om en av bilderna som han tog på mig för t.o.m. jag själv tycker att den blev snudd på tittbar!

Inga kommentarer: