17 mars 2010

Det är knappt man tror att det funkar

Men det gör ju det!


Jag var på besök hos en ny frissa igår.
Trots att hon rökte i lokalen (var tvungen att duscha när jag kom hem...hmpf!) så har hon potential att bli "min" frissa för lång tid framöver. Hon utsåg mig till en av sina pilotanvändare för ovanstående produkt, eftersom jag är så tunnhårig numera.

Klimakterie, barnafödande + amning och genetisk påverkan har omvandlat min tidigare så täta man till en liten samling av "påskfjädrar"....
Bästa Linda har sett till att förmedla kontakten - vi fick lära oss att sminka oss med mineralprodukter också!
Vad kul det är att bara vara och låta sig tas om hand ibland!
...även om det inte var Lindas bästa dag - kram!

Andreas var med också!


...vad fin jag är!

Linda med sminkat öga.

Jag lär mig en massa.

Applicering pågår

Så även på Linda


M'kay - en av oss är aningen större...

Inga kommentarer: