14 februari 2010

Jag börjar tröttna...

...på att spela illasinnat dubbelspel.
Det är ju så att jag har kört en lukrativ extraverksamhet (den som känner mig vet vad jag menar, annars ger bilden en bra vägvisning) som verkade gå i putten i tidigare företagsform.
Nytt koncept - nya intressenter - nya pengar och så skulle det hela vara igång på annat håll.
Sa jag upp mig från första stället?
Nej men jag gjorde ju inte det!
(trodde jag att det behövdes?)

Har det kommit in bokningar från första stället?
Ja men visst har det gjort så!

Verkar jag vara den enda säljaren kvar?
Onekligen!

Skulle man kunna "putta över" de här s.k. partyna till den nya firman för att se till att få skjuts på statistiken?
...känns så va?

Jag gillar inte det här längre - har tröttnat!

Och sen då, alltså sen bara gillar jag inte att det larmar från bankmobilen om en massa gruppväljare.
Jag vet inte om jag behöver felanmäla ju!!

Inga kommentarer: