06 december 2008

Det har varit lite mycket nu...

...och då orkar jag visst inte blogga med någon särskild energi.

Men igår hade vi galningarna från Gudö hemma på min supergoda västerbottenpaj (jättenyttigt om man bakar på siktat dinkelvete visst, visst, visst...?) och det var tydligen en ovanligt lyckad upplaga av pajen eftersom den tog slut fortare än jag hann med att plåta underverket.

Det har varit ett helvetes tjafsande både på jobbet och privat (inte hemma!) med folk som inte håller sig till givna regler som förväntat. Jobbet kan man ju av förklarliga skäl inte avsäga sig ansvaret ifrån, men det var extremt skönt att kunna avgå "med omedelbar och definitiv verkan" som ordförande från den lilla egnahemsföreningen. Jag säger bara ideella föreningar...

Nu kan jag äntligen med betydligare lättare ryggsäck blicka fram mot jul och lediga dagar, besök av syrra, välkommet barnvaktsuppdrag och trevligt umgänge med goda vänner.
Det ska bli skönt - because I'm worth it!

Inga kommentarer: