23 april 2008

En farfar har blivit bebloggad! (klicka här)

Men nu var ju faktiskt överskriftens bloggskaperska hemma hos oss, och vad händer när man besöker mig?...just det - man blir plåtad!

Här kollar Monica in dagens stegskörd i sin nya ericssonare som har finessen stegräknare inbyggd. Snudd på fiffigt får jag väl erkänna trots att jag bekänner mig till nokianismen.

Hur kan man anse sig vara ett nokiafreak när man dagligen använder sig av två ericssonmobiler...?
Jag vet inte!

Det följde med en lillasyster i form av Sara som också ville hälsa på sin farfar.

Här ser vi Sara montera nya fina converse som inhandlades i Grekland alldeles i förra veckan. Läser man i pappa Lasses ( http://lro61.blogspot.com/ )blogg så förstår man att inköpet var nogsamt planerat, och utfördes med stor detaljrikedom!

Inga kommentarer: