23 november 2007

Extreeemt trevligt och roligt!

Vaddå'ra?

Jo men, vi var hembjudna till exxexxkexxet (förrförra svägerskan för dem som inte kan sånt) på middag förra lörda'n och fick rådjursstek som var löjligt god. Till den serverades så sgjord på egenhändigt plockad svamp (djuret var så klart självskjutet också!) och råstekta pottisar OCH gelé!
Efterrätten bestod av min något torra brownie (jag är ju lite ojämn i mina leveranser av sådant) och välsmakande bärpaj.

Underhållningen - eller vad man kan kalla det - bestod av bl. a. sångduo av mig och hund, trevliga tvillingbarn och en MASSA snack och uppdatering fram till dags dato. Just den sista biten lär ta ett tag med tanke på att umgängesuppehållet har varit närmare trettio (!!!) år.

Men för bövelen vilka trevliga människor och vad kul att ha träffats igen. Nätet är bra på att återknyta kontaker. Se nedan för lite bildbevis...





















Years go by och allt det där, men vi var oss ganska lika, utom lille Hans då så klart. Han var ju faktiskt inte med när det begav sig, för DET hade varit barnarov i överkant...











Med tanke på svårmödrar och dylikt ska väl egentligen inte sägas att den här onödigt söta tjejen är lik en viss person, men Ellen var väldigt rar tyckte jag!















Niklas - hennes trevlige tvillingbroder.

Bägge ungdomarna försvann på fest sedan, men de var en trevlig ny bekantskap.

Sedan tidigare känner jag ju deras storebror väldans väl, men även här har uppehållet varit lite långt, så sedan det begav sig har han blivit färdig behörig lärare i matte, religion och filosifi tror jag. Foton kommer förhoppningsvis längre fram.

Ja så var det var min sångpolare - MOLLE the great!!












Han hade NOS åxå!...

Inga kommentarer: