30 september 2007

Vi kör på i sann kärringanda va?

...syftar på tidigare hatiska kommentar som fortfarande roar mig!


I helgen har vi haft Leia på mycket välkommet långbesök. Hasse var SÅ duktig och barnvaktade mitt lilla barnbarn när jag var på Mira-kickoff (å' 10års-jubileum). De kom synnerligen väl överens, och solskenet höll i sig större delen av söndagen också.

Lite gny var det nog efter middags-sovet, och helt klart kunde vi höra en utmattad 3årstrotsig ung dam som vrålade efter mormor (hade lite svårt att hålla mig för skratt...) när den unga familjen skulle åka hem på kvällen!
Bildbevis på att helgen var bra:


Här borde nog just detta inlägg sluta, men jag tänkte klämma in lite kickoffbilder också....törs man det i samma inlägg som ett barnbarn har avbildats i...?



Vi fick lära oss mycket om nya oljor, massagemetoder (som jag nog möjligen kan tänkas introducera hemmavid???), handla/härja fritt på lagret och äta god mat lagad av tvättäkta kock!
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>

Inga kommentarer: